FAQ
W jaki sposób mogę skontaktować się z kancelarią radcy prawnego w Krakowie?
telefonicznie: + 48 606892386 | mailowo: biuro@mlampart-kancelaria.pl | poprzez formularz kontaktowy
Czy kancelaria radcy prawnego jest czynna w czasie epidemii covid-19?
TAK. Kancelaria pracuje tak jak dotąd, z zachowaniem zasad ostrożności wynikających z obowiązujących obostrzeń.
Czy muszę umawiać się na spotkanie, aby skorzystać z pomocy prawnej?
NIE. Świadczenie usług prawnych, porady prawne itp. możliwe są zdalnie lub stacjonarnie. Wybór działania zależy od specyfiki i potrzeb danej sprawy. Możliwe jest udzielanie porad prawnych poprzez komunikatory typu Skype, Signal itp. W przypadku sprawy sądowej trzeba liczyć się z koniecznością udziału w rozprawie w sądzie. Rozwiązania „covidowe” przewidują możliwość rozprawy on-line, jednak nadal jest to nowość, która nie jest stosowana przez wszystkie sądy w każdej sprawie.
Czy mogę zapłacić kartą w kancelarii radcy prawnego?
TAK. Od 2020 r. możliwa jest płatność kartą w kancelarii. Tym samym nie trzeba martwić się o bezpieczeństwo transakcji.
Jakie są godziny pracy kancelarii radcy prawnego?
Co do zasady 9-18 od poniedziałku do piątku. Najlepiej skontaktować się z kancelarią, aby umówić spotkanie. Na co dzień trwają też rozprawy sądowe, czy wizyty w urzędach, dlatego ustalam wcześniej grafik ewentualnych spotkań.
Czy moje dane przesyłane są do kancelarii w bezpieczny sposób?
Tak, w kancelarii dochowuję wszelkich starań, aby komunikacja z kancelarią odbywała się w sposób bezpieczny. Sugeruję też szyfrowanie przesyłanych plików – np. za pomocą programu 7-Zip. Szczegółowa informacja o sposobie korzystania z tego programu oraz odbioru, czy przesyłania plików do kancelarii zostanie przesłana mailowo lub wyjaśniona telefonicznie. Dobrym rozwiązaniem jest także korzystanie z komunikatorów pozwalających na zachowanie większego poziomu bezpieczeństwa, np. Signal.
W każdym przypadku sposoby komunikacji z Klientem ustalane są indywidualnie według potrzeb.
